Jo el dia dissabte 18 tinc previst fer el trajecte Barcelona 8:45 Perpinyà amb aquest mitic tren, fent la seva última entrada a França.
La tornada la fare en Ter + regional, perque tinc que ser a les 17h a Girona.
Assitents:
- Davida
- Pipota.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 17:28
Entrada Autor: davida » 11 des. 2010, 15:05

Entrada Autor: josep_serre » 11 des. 2010, 19:03
davida ha escrit:Qui s'apunta a una despedida del mitic Talgo IIIRD que funciona desde 1969?
Jo el dia dissabte 18 tinc previst fer el trajecte Barcelona 8:45 Perpinyà amb aquest mitic tren, fent la seva última entrada a França.
La tornada la fare en Ter + regional, perque tinc que ser a les 17h a Girona.
Assitents:
- Davida
- Pipota.
Entrada Autor: escursso » 12 des. 2010, 10:51



Entrada Autor: Fran-Ikarus » 12 des. 2010, 11:08
Entrada Autor: aim » 12 des. 2010, 15:36
Entrada Autor: aim » 15 des. 2010, 16:17
Entrada Autor: calisay » 16 des. 2010, 22:13

Entrada Autor: josep_serre » 18 des. 2010, 12:37

Entrada Autor: josep_serre » 18 des. 2010, 15:18
Entrada Autor: escursso » 18 des. 2010, 19:07


Entrada Autor: Fran-Ikarus » 19 des. 2010, 13:55
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026