Kuwait rail conference

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7485
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Kuwait rail conference

Entrada Autor: wefer » 07 abr. 2011, 21:28

He rebut al meu correu la convocatòria per a una "Rail Conference" a Kuwait.

Si no hi podeu anar, com a mínim podeu riure una mica amb el rètol oficial:
00
Fitxers adjunts
kuwait-rail-conference.jpg
kuwait-rail-conference.jpg (439.91 KiB) Visualitzat 2408 cops



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 07 abr. 2011, 21:33

Si sembla un d'aquells cartells que hi ha a les oficines dels Mossos de "Se busca"! :riure
00



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1371
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » 09 abr. 2011, 09:56

Doncs serà fotut trobar el Mr. Gassim amb aquesta foto xD
00


Instagram: Ferrocarril | Aviació
Youtube: Ferrocarril

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”