Museu de la moto de Barcelona.

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Museu de la moto de Barcelona.

Entrada Autor: faristol » 10 maig 2011, 20:25

Es inminent la inauguracio d'aquest Museu de la moto de Barcelona, es una iniciativa privada i de la qual s'ha fet molt poca publicitat i ressò al mitjans de comunicació i s'ha portar amb molt de sigil.

Al barri Gòtic, pot ser ben aviat un altre referent turistic, la cosa pinta molt be ja que a la ciutat no hi havia res semblant i feia falta, a veure si ben aviat ja sigui per iniciativa privada o pública s'en creen mes de tèmatica "transportil" similar.

http://www.museumoto.com/ca/barcelona/
00



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » 10 maig 2011, 21:10

Ostres, jo he estat al de Bassella i està força bé. Sempre que vaig als Pirineus m'aturo al seu Pans and Company. Molt recomanable (el museu). Esperem que Barcelona tingui èxit.
00


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Respon

Torna a “Història del transport”