Vaga a FGV

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23980
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Vaga a FGV

Entrada Autor: Guigui » 12 maig 2011, 11:06

http://www.vilaweb.cat/noticia/3884771/ ... ciana.html

Dijous 12.05.2011 06:00

Nova jornada de vaga a Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana

UGT, CC OO, SIF i SF n'han convocades quatre, la d'avui és la segona · Protesten perquè la negociació del conveni col·lectiu s'ha blocat

Els sindicats UGT, CC OO, SIF i SF de l'empresa Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) fan avui la segona jornada de vaga (serveis mínims) a València i Alacant. La setmana passada van convocar-ne quatre en senyal de protesta per la manca d'acord en la negociació del conveni col·lectiu. Dimarts es va fer la primera jornada de vaga i dilluns i dijous de l'altra setmana es faran les dues restants. La vaga durarà, a València, de les 17.00 a les 20.30, i a Alacant, de les 13.30 a les 16.30.

Segons que va indicar en una conferència de premsa el portaveu d'UGT, Antonio Soler, les reivindicacions del conveni col·lectiu són que l'empresa es comprometi per escrit a mantenir la plantilla fixa de FGV que hi havia el 31 de desembre del 2009 i el sistema de cobertura actual dels centres de treball, de manera que es pugui assegurar la qualitat del servei d'atenció als clients; que hi hagi la plantilla necessària 'per a assumir, amb garanties de servei públic, les ampliacions de línia que es puguin fer en un futur a FGV'; que es negociïn i acordin les normes de permanència dins cada categoria professional; i que es preservi el poder adquisitiu dels treballadors, tenint en compte l'IPC.
00


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » 12 maig 2011, 11:33

FGV és,sens dubte,la companyia ferroviària de l'Estat Espanyol que més vagues fan.
00



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » 12 maig 2011, 16:00

Per alguna cosa deu ser.
Mako448 ha escrit:FGV és,sens dubte,la companyia ferroviària de l'Estat Espanyol que més vagues fan.
00


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
594-001-0
N6
N6
Entrades: 296

Entrada Autor: 594-001-0 » 12 maig 2011, 18:19

Que raro, huelga en Ferrocarrils Generalment en Vaga.
00



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”