Salut
Propera parada... wikipedia de bus
Propera parada... wikipedia de bus
No sé si ja existeix, però el cas és que vaig a començar durant aquest estiu a fer una wikipedia sobre busos, igual que aqui a Transport.cat hi ha de metros. Ara quan comenci a tindre temps començare a fer-la i més tard la pujare a un servidor i estarà disponible per a tots.
Salut
Salut
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Perdona, però al FTC no hi ha una wiki de metros, sinó de tot tipus de transport a Catalunya. I també es tracta d'autobusos. L'ideal seria unificar-ho tot.pau5321 ha escrit:No sé si ja existeix, però el cas és que vaig a començar durant aquest estiu a fer una wikipedia sobre busos, igual que aqui a Transport.cat hi ha de metros. Ara quan comenci a tindre temps començare a fer-la i més tard la pujare a un servidor i estarà disponible per a tots.
Salut
M'he animat a fer-me un compte a la wiki del fòrum.
L'apartat de busos encara està molt verd, miraré d'afegir empreses a la secció (i espero no fotre per terra o esborrar sense adonar-me'n ho escrit anteriorment
).

Com diu na Metring, la wiki del fòrum tracta tots els transports. El que passa és que on més han escrit els usuaris és a la secció de Metro i ferrocarril en general.pau5321 ha escrit:No sé si ja existeix, però el cas és que vaig a començar durant aquest estiu a fer una wikipedia sobre busos, igual que aqui a Transport.cat hi ha de metros.[...]
Salvem l'Estació de França!
ara que s'escometrà la tasca d'ampliar la secció d'autobusos de la wiki, espero que aquesta nova aportació no es limitarà només a l'enumeració de les parades de cada línia com s'ha fet fins ara, i s'introduirà una mica d'història de cada línia per enriquir i informar com es l'objectiu d'una wiki.
De moment, ja he pujat noves pàgines (TUSGSAL, Baixbus, Bus Nou Barris, SGMT, ...) i n'he ampliat d'altres (TMB, TB, TCC, ...). També he afegit logotips per il·lustrar els articles. Les descripcions i referències històriques encara son reduïdes, però temps al temps.El LLOP ha escrit:ara que s'escometrà la tasca d'ampliar la secció d'autobusos de la wiki, espero que aquesta nova aportació no es limitarà només a l'enumeració de les parades de cada línia com s'ha fet fins ara, i s'introduirà una mica d'història de cada línia per enriquir i informar com es l'objectiu d'una wiki.

Salvem l'Estació de França!
Per la meva part un dia d'aquests m'animaré a fer una entrada sobre la Vallesana. De tota manera, a la Wikipèdia generalista ja n'hi ha un, que el vaig crear jo, possiblement sigui el mateix amb algunes variants.
Atès que la wiki és demostradament generalista i ja hi ha un fil obert sobre el tema, passo a tancar aquest. Qualsevol qüestió relacionada pot tractar-se al fil indicat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.