He vist que en aquest fòrum s'anuncien activitats de naturalesa ben variada. Jo participo en un fòrum de 4x4. Interessa que anunciï aquí les activitats relacionades amb aquest món? Tant poden ser trobades de 4x4 clàssics com competicions de trial. Preferiria que m'asseguréssiu que sí procedeix anunciar aquestes activitats aquí abans de començar a publicar missatges.
Salutacions, Eduard.


