Ahir a la tarda, vaig pujar a Girona i vaig tornar cap a Barcelona, en servei Regional sempre. Per pujar, vaig agafar el Regional que surt de Sants, a les 19h
16 min i vaig arribar a Girona, a les 20h 52 min. Per baixar, vaig agafar l'ultim regional del dia, que passa per Girona a les 21h 17 min, i arriba a Barcelona a les
22h 51 min. Quina va ser la meva sorpresa, quan vaig arribar a l'andana 10 de Sants i em vaig trobar una 447, que feia el Regional a Portbou. Al principi, hem va
fastidiar una mica, perque despres de pagar 10 .80 € i a sobre, no et posen ni un tren de regional, tot i que vaig arribar puntual i sense cap retard a Girona, cal
dir, que la velocitat no es la mateixa que a les 449, cosa que fa que el servei sigui mes lent i tambe, que la 447, no esta preparada per regional, per el tema
dels seients, despres d'hora i mitja de viatge, vaig acabar amb el cul quadrat, amb els seients tan durs de la 447. Despres a la tornada cap a Barcelona, era de
nit i no es veia res, i a sobre, la megafonia no anava i el retol, nomes anunciava l'hora, la temperatura i les estacions a les que no s'aturava, aixi que a cada
estacio, tenia que treure el cap, per veure on anava, fins que vaig baixar a Sant Andreu Comtal.
Despres de tot aixo, m'agradaria saber, com acabara el tema dels regionals i mitjana distancia, ja que no es la primera vegada, que veig una 447, com a
regional, tambe les he vist a la R12 cap a Lleida-Pirineus i al Regional Express, de Tortosa. No veig be, que els serveis MD per pagar mes, vagin super be a les
449, i als que agafen regionals, perque els serveis MD, no paren a la estacio del seu poble, o per estalviar diners, els hi fotin les incomodes 447.
¿ No hi han unitats millors preparades, que la 447, per fer els serveis regionals a la R11? ¿ Fins quan faran els regionals de la R11 amb les 447? ¿ A la R11, a quins
serveis circulen les 449 i quins, els fan amb altres unitats com la 447?
Gracies, espero que contesteu i sento fer-ho tan llarg