Em dirigia cap al castell de focs de fí de festa de La Mercè, a la L1 de metro, quan a Glòries entra un home per la porta, completament fora de sí, i cau rodó al terra del vagó (si no recordo malament, el 4026). Al no repondre a cap estímul (estava inconscient), els passatgers vam estirar de l'alarma a la següent estació, Marina.
Doncs bé. L'alarma tanca i bloqueja totes les portes, a més d'emetre un pitido. Al cap de minut, minut i mig, les portes es tornen a obrir, i l'AAC (el conductor) va venir amb la ràdio, on va informar de la situació. Van aturar el servei a tota la línia, i els panells i megafonia de les andanes ràpidament van informar de l'aturada del servei per incidència.
Al cap d'una estona (ja havien passat 5 minuts) va baixar el personal de l'estació. L'AAC no parava de preguntar per ràdio qué havia de fer, i allà ningú sabia quin protocol seguir. Cinc minuts més tard va rebre resposta per ràdio (suposo, del Centre de Control), on vaig poder escoltar:
- Desalojad el tren, y llevádlo a Sagrera.
I així ho van fer. Van desallotjar-nos del tren, l'AAC va canviar de cabina, i van emportar-se l'home dins del tren, sol, cap a Sagrera. Ja havien passat més de 15 minuts. Al minut va venir un altre comboi i es va restrablir el servei a la línia.
Desconec que va passar amb aquéll pobre home; espero que els serveis d'assistència estiguessin ja preparats a Sagrera, però, l'actuació em va deixar confús.