Total, que avui he agafat un Euromed per anar a València. I mentre era a l'andana, esperant que arribés el meu tren, m'he fixat en diverses coses. En primer lloc, la megafonia és horrorosa. No s'entén res, és totalment supèrflua (res que no es pugui veure en un panell) i, per si fos poc, fa mal a les orelles de tan eixordidora. Si jo hi treballés tot el dia, muntaria una vaga perquè la treguin.
Després (i això ja s'ha comentat en altres fils), quan arriba un tren, la sensació d'engabiament és brutal. A l'altra via, ha vingut l'Alaris d'Andalusia, i tota la gent s'ha amuntegat davant l'ascensor, ja que gairebé tothom duia maletes. Adif, que ja coneix el problema, hi ha destinat una persona per a dirigir el personal cap a les escales mecàniques. A sobre, la caixa, que ocupa dues escales mecàniques i una d'estàtica, és tan ampla que ocupa gairebé tota l'andana i amb prou feines deixa un pas estret. Què costava, per a evitar tots aquests embussos, posar-hi unes cintes menys inclinades, com trobes a qualsevol hipermercat (i també a estacions com Castelló o Atocha), que absorbirien molt millor tot el flux?