He obert aquest fil amb l'objectiu de projectar el que seria un L8 com cal, ja aquest es un punt critic de discusió partint de la segënt qüestió:
"La L8 es o no es una linia mes de la xarxa de metro?¿"
Si penseu que si (em fastidieu el fil! jejej), per si pel contrari no esteu gaire convençuts de que arriba a ser, us proposo un joc...
Es tractaria de que cadascu introduis les millores que consideres oportunes, sempre partint de la realitat amb els limits que podria tenir un projecte integral sobre aquesta linia el DPTOP. Llavors partim de la linia que disposem, per tant s'han de continuar mantenint el serveis que discorren pel tram comu, es adir serveis R i S, pensant per exemple una nova nomenclatura que inclogues els serveis S dins de la L8 en el tram que comparteixen, ja que les parades són iguals, per exemple, a partir d'aqui deixo el fil obert "para que hagan sus apuestas"....
PD: Quan he dit millores em referia a per exemple noves estacions, millores de les existents, perllogaments de la Linia dintre de les possibilitatats,... nuse tot vostre!





