Edito: m'he deixat el titol a mitges
Títol editat per administració
Hora i data actual: 25 juny 2026, 14:17

Entrada Autor: vilafranca » 05 nov. 2011, 00:43
Entrada Autor: Guigui » 05 nov. 2011, 17:15
Entrada Autor: canalcole » 06 nov. 2011, 01:39
+1.vilafranca ha escrit:Trobo que les freqüències que té martorell cap a bcn les hauria de tenir Vilafranca, i les que té Vilafranca les hauria de tenir St Vicenç.

Entrada Autor: LeoMetropol » 06 nov. 2011, 02:34
Entrada Autor: Mako448 » 06 nov. 2011, 12:10
Entrada Autor: albert28 » 06 nov. 2011, 15:02
I perquè no fan passar alguns regionals, MD i LD per la línia de Vilafranca, i que no em vinguin dient pels cisellaments perquè quan hi ha algun problema a la R2Sud envien els regionals/MD per Vilafranca. És qüestió d'organtizació i es podria ficar alguna freqüència més en determinades hores o quadruplicar les vies.👍40metring ha escrit:Fins que no deixin de passar llargues distàncies i regionals/mitjanes distàncies, impossible incrementar freqüències de la R2 sud

Entrada Autor: PoLeTe124 » 06 nov. 2011, 15:21
Entrada Autor: Javi M » 06 nov. 2011, 16:16
Entrada Autor: trainman » 06 nov. 2011, 20:30

Entrada Autor: RogerHernan95 » 06 nov. 2011, 21:27
Quan acabin la línia de Camp de Tarragona a Vandellòs desviaran els llargues distàncies per la LAV, per llavors es pot preveure un lleuger augment de freqüències. Treure els regionals ja és més complicat.metring ha escrit:Fins que no deixin de passar llargues distàncies i regionals/mitjanes distàncies, impossible incrementar freqüències de la R2 sud
Entrada Autor: Mako448 » 06 nov. 2011, 21:48
Entrada Autor: albert28 » 06 nov. 2011, 21:56
Entrada Autor: jEiiK0b » 08 nov. 2011, 17:39
Suposo que volies dir per R4. Els faries parar a Vilafranca?? Si han de parar entre Barcelona i Tarragona, crec que el millor lloc és St. Vicenç de Calders. Podem augmentar les freqüències entre Vilafranca i SVC, de tal manera que es pugui anar a SVC a fer el transbord, que serviria a més gent (R2Sud).PoLeTe124 ha escrit:LD per l'R2Sud, amb parada a Vilafranca.

Entrada Autor: PoLeTe124 » 08 nov. 2011, 18:54
Perdó, error meu!jEiiK0b ha escrit:Suposo que volies dir per R4. Els faries parar a Vilafranca?? Si han de parar entre Barcelona i Tarragona, crec que el millor lloc és St. Vicenç de Calders. Podem augmentar les freqüències entre Vilafranca i SVC, de tal manera que es pugui anar a SVC a fer el transbord, que serviria a més gent (R2Sud).PoLeTe124 ha escrit:LD per l'R2Sud, amb parada a Vilafranca.
Els LD sempre han anat per Vilanova, probablement per ser el camí més directe i més ràpid. Mentre no desviem res a la LAV, el millor és que segueixin a la línia de Vilanova.
Entrada Autor: Enric » 08 nov. 2011, 20:32

Entrada Autor: PoLeTe124 » 08 nov. 2011, 22:05
Exacte!Enric ha escrit:sino el passat agost...arribaban a Sant Vicen´abans d'hora no solament els MD sino fins i tot els LD...això ho vaig veure unas qunatas vegades...els feian parar per fer l'horari exacte ja que venian avançats...
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026