Ahir vaig perdre la meva estimada T-Trimestre, segons totes les meves hipòtesis, a l'estació de Renfe Plaça Catalunya. Era de 4 zones i encara quedava fins finals de març. Tota una loteria pel qui la trobi...
Avui he anat a la guixeta i un noi molt amable m'ha dit que no la té, i que pregunti a Att al Client. M'ha sobtat tanta amabilitat (i un català perfecte). Resulta que el noi és nou i porta 5 dies treballant allà, enhorabona per ell i pels viatgers, ja que en aquella guixeta acostumen a haver simis que ni t'entenen quan els parles.
Després he anat a Att al Client de Renfe, i m'han dit que ningú ha portat cap T-Trimestre extraviada. I que vagi provant sort.
Fixeu-vos amb el Karma... just abans d'entrar a Att al Client, em trobo un telèfon (amb funda) al terra. Era un Samsung (amb Android) encara enjegat. I enlloc de quedar-me'l l'he donat allà mateix a Att al Client perquè en gestionin la devolució.
La meva pregunta és... no hi ha manera de que em generin una nova T-Trimestre? A Att al Client de TMB provo sort o perdré el temps?
Dic jo, ensenyant el comprovant de compra (gener 2012) i posant el meu DNI allà davant seu, no seria possible? Algú ho ha provat mai?
En aquest país està clar que qui paga i es "porta bé", té les de perdre i no l'ajuda ni "el Karma"........
Salut!!!