Adolescent barceloní ha escrit:L'altre dia vaig agafar la línia 201 de FTYSA-Sagalés-Transports Públics de Catalunya per anar des dels "Quartels" (Av.Meridiana-Pl.Mossèn Clapés) fins a Caldes de Montbui.
Coses que no són normals:
- Estar-se quasi una hora a la parada. Passen tres 201 direcció Pg.Sant Joan i cap en direcció Caldes. Quan, finalment, pujo a l'autobús, pregunto a la conductora el motiu del retardament. Em mira amb una cara de "tierra trágame" i diu que haurien d'haver passat. Total, que em treu un discurs com si fos una política.
La conductora porta el seu autobús i no té perquè saber res del que passa amb la resta, pots concretar quin dia era i a quina hora havia de passar?
- Que el bitllet valgui més de 3 €
És el preu que ha posat l'ATM pels bitllets de 3 zones.
- Que el 201 passi per tots els pobles, indústries, fàbriques, botigues i carreteres possibles per fer el seu trajecte
És el servei que dóna, si volies anar més ràpid hauries d'haver agafat el 211 (fins a Caldes), el 212 (fins a Sant Feliu de Codines) o el 213 (fins a Moià o L'Estany o Sta. Maria d'Oló), van directes per autopista fins a Palau-Solità.
- Veure dues persones, dins de l'autobús, fent-se cigarretes de... substàncies psicotròpiques, i encara dins de l'autobús encendre-se-les, just quan la conductora obria les portes (creieu que això és normal??)
Normal no ho és, però com a mínim van tenir la "consideració" de no encedre'l durant el trajecte.
- Que posi "cordeu-vos els cinturons" i l'únic que el portava era jo
Amb la legislació actual el passatger és el responsable de posar-se'l, jo, si hi ha cinturó, me'l poso sempre. Em va comentar un xofer de Sagalés que en alguna ocasió el mossos han aturat a companys seus només per fer revisió dels cinturons dels viatgers. De totes maneres, el que més em sorprèn és que a autobusos amb cinturó es permeti anar gent dreta perquè l'autobús està homologat, ho trobo una aberració.
Salutacions
Josep Maria
👍0👎0