Coses que no són normals:
- Estar-se quasi una hora a la parada. Passen tres 201 direcció Pg.Sant Joan i cap en direcció Caldes. Quan, finalment, pujo a l'autobús, pregunto a la conductora el motiu del retardament. Em mira amb una cara de "tierra trágame" i diu que haurien d'haver passat. Total, que em treu un discurs com si fos una política.
- Que el bitllet valgui més de 3 €
- Que el 201 passi per tots els pobles, indústries, fàbriques, botigues i carreteres possibles per fer el seu trajecte
- Veure dues persones, dins de l'autobús, fent-se cigarretes de... substàncies psicotròpiques, i encara dins de l'autobús encendre-se-les, just quan la conductora obria les portes (creieu que això és normal??)
- Que posi "cordeu-vos els cinturons" i l'únic que el portava era jo
En fi, no sé què en penseu. Heu vist coses semblants a les línies que agafeu vosaltres?



