Vilanova vol ser una cuitat capdavantera en la formació de l'àmbit ferroviari i demanarà al Departament d'Ensenyament de la Generalitat poder impartir formació professional i de grau mig d'aquest sector. Per aconseguir atreure aquests estudis que el govern català posarà en marxa a partir del curs 2013-2014, la capital del garraf ha constituït la mesa d'estudis ferroviaris.
A l'enllaç podreu veure un vídeo sobre la notícia en que ho explica de forma ampliada.

