En general, la perspectiva per al transport seria favorable, desfavorable o seguiria tot tal com està?
Avans d'obrir el fil he fet servir el cercador, que no ha donat cap coincidència satisfactòria. Però mai se sap...
Hora i data actual: 25 juny 2026, 05:02
Entrada Autor: Busman » 08 abr. 2012, 14:37


Entrada Autor: Lluita1714 » 08 abr. 2012, 16:52
Entrada Autor: Guigui » 09 abr. 2012, 00:24

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 10 abr. 2012, 19:54

Entrada Autor: gatvell » 10 abr. 2012, 20:54
Entrada Autor: Busman » 10 abr. 2012, 22:56


Entrada Autor: gatvell » 10 abr. 2012, 23:18
Entrada Autor: Sagrerenc » 10 abr. 2012, 23:25
Entrada Autor: nicolas » 10 abr. 2012, 23:26
Entrada Autor: nicolas » 10 abr. 2012, 23:58
Entrada Autor: Sky » 11 abr. 2012, 11:23
Entrada Autor: Guigui » 11 abr. 2012, 14:44
Aquesta nomenclatura ja existeix, i fins i tot té la numeració prevista per a les carreteres que actualment són de titularitat estatal. Una altra cosa és que es consideri ideal...👍35Sky ha escrit:- Caldria crear una nova nomenclatura per a les carreteres al absorbir-se les de titularitat estatal. Potser tindríem una xarxa de carreteres nacionals N-I, N-II, N-III, etc. (en aquest cas referint-se a la nació catalana, és clar).
Torna a “Transport en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026