Barcelona saca una nota de 7,23 en transporte urbano
La clasificación, con 66 ciudades, prima el uso de medios colectivos y los desplazamientos a pie y en bicicleta
La resta, a l'enllaç.
I vosaltres, hi esteu d'acord?
Hora i data actual: 25 juny 2026, 05:01
Entrada Autor: metring » 06 juny 2012, 10:40

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 06 juny 2012, 11:20
Entrada Autor: fcuevas27 » 06 juny 2012, 11:21

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 06 juny 2012, 22:36

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 06 juny 2012, 22:47
Vale,vale. Perdó, només m'ho he mirat per sobre, no he vist el nom de l'estudi...El LLOP ha escrit:No. Llegeix-te l'enllaç de La Vanguardia de la primera entrada d'aquest fil.Adolescent barceloní ha escrit:Això i la valoració que ens demanava TMB als usuaris que féssim des del seu web és el mateix o no?
Entrada Autor: jaezcurra » 07 juny 2012, 00:00


Entrada Autor: Ecomobisostrans » 17 juny 2012, 17:02

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 17 juny 2012, 17:15
Entrada Autor: metring » 17 juny 2012, 18:52
Home, jo quan anava a la facultat, agafava Rodalies, precisament fent el primer recorregut que dius, més que res, perquè era més ràpid i no havia de fer transbordament, cosa que sí hauria fet amb el metro, de la L1 a la L5 i força més estona. Per a segons quins trams, va millor rodalies que no pas metro, s'ha de reconèixer.👍65Fran-Ikarus ha escrit:Rodalies Catalunya ha d'influïr en la valoració del transport urbà de Barcelona?
Jo no sóc pas d'aquesta opinió... Bé, sempre hi haurà qui els utilitzi per anar de Sant Andreu a Sants, o de Sants al Clot, però aquest ús em sembla francament minoritari, i allò important és que les línies de Metro que fan el recorregut equivalent funcionin bé.

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 17 juny 2012, 23:20
Entrada Autor: awe » 18 juny 2012, 20:39

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 21 oct. 2013, 11:37
Torna a “Transport en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026