Em dic Guillermo Osio i estic fent un treball de recerca per segon de batxillerat sobre el funcionament de les lineas 9 i 10 del metro de Barcelona.
Volia preguntar si algú podria enviar-me alguna mena d'informació sobre el tema.
Després podria posar-hi una copia del treball per compartir-la amb vosaltres.
Salutacions.


