Estimats amics, porto llegint-vos molt de temps (sobre tot el forum d'història) i mai m'havia decidit a escriure, però arran d'un accident que vaig patir a la UAB l'altre dia he vist la necessitat de compartir la informació i fer algunes preguntes.
El passat divendres 27 de juliol cap a les 10:30 vaig anar a la UAB (on treballo) a fer algunes gestions laborals. Quan vaig sortir per la validadora que porta a la Pl Civica (la de l'arc a l'andana direcció Sabadell) se'm va caure el bitllet a terra després de validar-lo per sortir.
Al ajupir-me per recollir-lo de terra (diguem-ne que es una T-Trimestre dues zones, i des de que van treure l'ajut al transport a la UAB em surt per una morterada) les cél·lules fotoelèctriques decideixen que allà enmig no hi ha ningú, i la validadora tanca les seves portes abruptament.
Resultat: rebo un fort cop al cap i el qual em queda atrapat entre les dues fulles, a més estant ajupit i sense poder moure'm. L'escena provoca un pànic col·lectiu -uns 30 estudiants van ser testimonis-, doncs em fa molt de mal, crido tot el que puc i les portes continuen apretant en comptes de retirar-se o afluixar.
Em treu finalment el cap d'estació, que m'atén molt correctament i em fa un escrit d'accident -malgrat que el part d'accident ho he de gestionar encara amb la seva mútua-. Em fa molt de mal el cap i estic en estat de xoc. Mentre arriba l'ambulància em comenta que les validadores de la UAB, de fabricació belga, a partir d'una alçada determinada no llegeixen res. He vist que al metro tenen 3 bandes i llegeixen a diferentes alçades. Crec que el risc es evident. Jo tinc el cap molt dur i al final tinc només dos bonys sota les orelles, un TCE lleu i cap alteració cerebral. Però el moment de pànic i les dues hores de xoc no me les treu ningú, a més que enlloc diu que "no t'ajupeixis al sortir" Qué passaria amb un nen o amb un animal de companyia (un gos per cecs, per exemple)? És denunciable? És pot fer alguna cosa contra aquestes màquines -jo les veig un perill- en concret?
Vull afegir que tinc tots el papers, així com testimonis, de que el que va passar és rigorossament cert. Qualsevol ajut ho garairia. Moltes gràcies per avançat.