Resulta que han organitzat una subhasta benèfica de parts d'un tren de la sèrie Z6100!
Hi ha el catàleg de peces i jo VULL UN TIRADOR D'ALARMA!! Però fent-se la subhasta a París.... me l'hauré de pintar a l'oli!
És una bona font de regals de Nadal per aficionats al ferrocarril.


