Doncs cadascu sabra de les seves circunstancies i del seu temps, pero crec que tu mateixa has donat un pista,les xarxes socials "feisbucs" i demes, certament no hi ha temps per a tot i en les xarxes socials S'empra o es perd segons es vegui molt de temps, hi ha gent tant inmersa que es pensa que es quelcom universal i que tothom te el feisbuc deels nassos i no es aixi.
Si alguna d'aquestes associacions s'anuncia o anuncia actes nomes al "feisbul" doncs jo i molts altres no ens assebentarem, perque no tinc perfil al "feis" ni per ara en tinc ganes de tindre'n.
Es evident que la inmediatessa de les xarxes socials es molt gran, no has d'anar a la pagina si no que les coses et "venen" pero com he dit al mateix temps sembla que posant-ho alla sigui com un "butlleti oficial" i no es aixi, sols falta que tinguis varis interessos o grups i/o converses paralel.les i perds el nord.
Altres "ilustes" despareguts son barnametro, i una que no m'enrecordo que s'acualitzava quasi a diari en la época en que varen arribar els primers 5.000 a la Linia 5 del metro de Barcelona, amb hores d'arribada fins i tot i tota mena de detalls i un dia es va deixar d'actualitzar i ja ni se se existeix.
Be, son coses normals, gent que va, que be, temporades mes o menys actiu , canvi d'interessos etc.. etc..
👍0👎0