Al primer, el passat dimecres 6, vam tractar sobre mobilitat de vianants i bicicletes. Al segón, ahir mateix, dimecres 13, sobre vehicle privat i transport de mercaderies.
El proper dimecres 20 tractarem sobre el transport públic.
Les trobades es realitzen a les 19h, al Centre Cívic La Salut (Av. Marquès de Sant Mori, s/n. -Mercat-).

