O sino, d'algú que el tingui en un format que es pugui editar.
Contrasenya arxiu Planol Nitbus
Contrasenya arxiu Planol Nitbus
Algú sap la contrasenya de l'arxiu protegit del planol del Nitbus de l'AMB? Me'l vull imprimir per tenir-lo a mà per quan surti de nit dies no dissabte (pel tema metro bàsicament) i es veu molt petit en un DIN-A4 i m'agradaria dividir-lo a l'hora d'imprimir. Clar i al ser arxiu protegit poc més es pot fer que imprimir tal cual.
O sino, d'algú que el tingui en un format que es pugui editar.
O sino, d'algú que el tingui en un format que es pugui editar.
- Adolescent barceloní
- N9

- Entrades: 2401
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Penedès
- Contacta:
Jo he obert el plànol amb un programa editor de PDF's i l'he guardat treient-li totes les restriccions. El programa en si es diu Cad-Kas PDF Editor.albert28 ha escrit:Algú sap la contrasenya de l'arxiu protegit del planol del Nitbus de l'AMB? Me'l vull imprimir per tenir-lo a mà per quan surti de nit dies no dissabte (pel tema metro bàsicament) i es veu molt petit en un DIN-A4 i m'agradaria dividir-lo a l'hora d'imprimir. Clar i al ser arxiu protegit poc més es pot fer que imprimir tal cual.
O sino, d'algú que el tingui en un format que es pugui editar.
Et passo el plànol "desbloquejat" per privat.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
