Avui me desilusionat però molt, per què quan he agafat la L11 a Ciutat Meridiana, que està a 50 metres de profunditat sota terra (sino ho podeu veure a http://www.trenscat.com ), ¡ha estat inundada!, 2 dels 3 ascensors avariats, hi havien goteres i a més tot el terra i l'andana mullada.
Qui es vulgui pasar per l'estació ja ho sap, no està tancada l'estació però es lamentable...
Salutacions.
Óscar



