Obro enquesta per veure què en penseu. Haurien de portar cinturó de seguretat pel conductor tots els autobusos? Justifiqueu per què creieu que sí o que no.
I, derivat d'aquí, sabeu algun lloc on els conductors d'autobús urbà portin cinturó (i el portin cordat)?
I quina és la normativa de seguretat de la DGT (i SCT per extensió) sobre cinturons de seguretat en autobusos?
Clar, parlem d'autobús urbà, ja que els Sagalés i aquests sí que porten cinturó pel conductor (i de fet, en porten als seients pel passatge).




