- El tren d'Olot a Girona (1919). B/N. 10'
- Último viaje. Tren San Feliu (1969). Color. 8'
- El tren de las 9:15h (1950). NODO. 10'
Les projeccions seran en sessió contínua mentre el museu estigui obert durant els dies 29, 30 i 31 d'octubre i 1, 5 i 6 de novembre.
La meva recomanació: tant el dia de Sant Narcís com el de Tots Sants seran horrorosos per a visitar el museu, per tant proposo fer una trobada a Girona pel 5 de novembre amb l'objectiu primer de veure aquesta projecció. El programa és ampliable.



