Fa uns dies vaig veure per primer cop,una benzinera que subministra GLP per a cotxes. Voldria obrir aquet fil per que tothom aporti experiencies amb el rendiment,consum,funcionament,rendabilitat amb la compra, etc. de vehicles amb funcionament a base de GLP. Segons he vist a la xarxa, comencen a veure benzineres que també venen GLP.Pense que será com al principi de la sense plom, i mica a mica, cada cop será mes normal veure venda de GLP.
Salutacions




