- Hi ha un altre semàfor "conflictiu". Em sembla que està just després de la parada de Ca n'Oliveres (sentit F.Macià). El semàfor en qüetió no està amb el seu pal a la plataforma del tramvia sino que està elevat, per sobre l'asfalt. Encara que no se'n parla gaire, també provoca un retard considerable als tramvies.
- La corva de Sant Ramon. Valdria la pena que expropiessin l'últim edifici que hi ha just abans de la corva? El gir actual fa més de 90º, a una velocitat màxima de 10 km/h. POtser sense aquest edifici (que em sembla recordar que no és cap vivenda, només un magatzem de ferralla) es podria fer un gir molt més suau i la parada quedaria situada on ara és aquest edifici.
- Pas pel carrer Adolf Florensa (Campsu Sud de la UPC). Aquell parell de semàfors són els pitjors de tota la xarxa! El tramvai hauria de tenir prioritat absoluta a les duis cruïlles ja que el trànsit que hi ha és mínim. A més, la velocitat està limitada a 15km/h (crec) perquè és una zona peatonal. Això també caldria "arreglar-ho". Potser posant unes baranes als dos costats ja deixaria de ser peatonal i es podria augmentar la velocitat...
- Si no ho he vist malament, a l'ampliació de la T3 cap a Sant Just (i Sant Feliu), el pont per sota al B-23 només té una via! ja que han fet el pas per sota l'autopista... no podien haver deixat espai per dues vies? Tinc la sensació que això serà conflictiu quan la T3 arribi a Sant Feliu...
- Pas per Laureà Miró. A l'ajuntament d'Esplugues li hauria de caure la cara de vergonya.... La volta actual, baixant fins a Montesa és espectacular. A la llarga això s'ha de solcuionar. No sé si la intenció és fer "atractiu" el trajecte Sant Feliu -BCN en tramvia, però si fos així, la "ruta turística" farà que no sigui gens pràctic. Es mantidrà la utilitat pels viatges interns entre Sant Feliu, Sant Just, Sant Joan, Cornellà i Esplugues, però no cap a BCN.
- Si l'ampliació cap a Sant Feliu tingués èxit, i els viatgers de la xarxa actual continuen augmentant, el trambaix podria morir d'àxit. Les freqüències haurien de millorar una mica per les actuals T1 i T2, i la T3 (tal com està ara) està força malament. Donat que el pas per la Diagonal està limitat a 2 vies, cal millorar molt el tema dels semàfors a BCN perquè sinó no hi cabrà ni una circulació més.
Què us sembla tot això? Hi esteu d'acord? No? Em sembla que cal preveure tot això abans que sigui tard... què hi dieu?






