El autobús de Barcelona prueba una máquina expendedora de golosinas
Se trata de una iniciativa piloto pionera en España que introduce el vending en el interior de los vehículos

L'espai afectat no és que sigui una enormitat ("tampoco nos la cojamos con papel de fumar", no sé pas com es traduïria). I menys encara en un bus articulat. Em sembla el més petit dels inconvenients, en aquest cas.Renfe445 ha escrit:Per mi és molt molest perquè sembla que el bus se'm quedi més petit.
En Renfe445 em sembla que es refereix a l'efecte visual que produeix, i no pas amb l'espai real que ocupa. I que sigui només un efecte, no vol dir que no sigui molest.Fran-Ikarus ha escrit:L'espai afectat no és que sigui una enormitat ("tampoco nos la cojamos con papel de fumar", no sé pas com es traduïria). I menys encara en un bus articulat. Em sembla el més petit dels inconvenients, en aquest cas.Renfe445 ha escrit:Per mi és molt molest perquè sembla que el bus se'm quedi més petit.

Sí, això mateix dic, l'efecte visual.Javi M ha escrit:En Renfe445 em sembla que es refereix a l'efecte visual que produeix, i no pas amb l'espai real que ocupa. I que sigui només un efecte, no vol dir que no sigui molest.

Aleshores podem canviar les finestres de vidre per unes de xapa, que són més econòmiques i immunes als brètols. Tot i l'efecte claustrofòbic, el bus continuarà essent igual (o més) de segur.Fran-Ikarus ha escrit:L'efecte visual de quelcom que fa semblar més petit el bus, mentre el bus no esdevingui més petit de debó, no té cap mena d'importància.

Tot el que sigui fer diners fan el que sigui, no m'imaginava que en els busos urbans posessin aquestes maquines (sigui en proves o no)!!!, aixo si, en cap cas afectara el preu del bitllet a la baixa i els seguirán pujant entre un 5% i un 10% cada any com fins ara. Els treuen dels col-legis per posar-los els busos...TramviaBlau ha escrit:Pensava que amb la polèmica que s´havia format amb el tema dels "xuxes" s´havia parat, per això la meva sorpresa al agafar aquest vespre un bus de la línia 7 (Citaro 3027) i trobar-me la famosa maquina......suposo que molts ja la coneixeu però no m´he pogut resistit de fer unes fotos.....
un detall haver posat una paperera....
Pel darrere han posat publicitat de l ´abonament HOLA BCN
Per gustos, els colors.......