El autobús de Barcelona prueba una máquina expendedora de golosinas
Se trata de una iniciativa piloto pionera en España que introduce el vending en el interior de los vehículos
Hora i data actual: 27 juny 2026, 01:44
Entrada Autor: metring » 27 set. 2013, 11:54

Entrada Autor: genissimon » 27 set. 2013, 12:11
Entrada Autor: metring » 11 oct. 2013, 11:58

Entrada Autor: TramviaBlau » 06 feb. 2014, 20:19


Entrada Autor: Renfe445 » 06 feb. 2014, 21:11

Entrada Autor: raulitinbcn » 08 feb. 2014, 15:33

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 08 feb. 2014, 16:30
L'espai afectat no és que sigui una enormitat ("tampoco nos la cojamos con papel de fumar", no sé pas com es traduïria). I menys encara en un bus articulat. Em sembla el més petit dels inconvenients, en aquest cas.Renfe445 ha escrit:Per mi és molt molest perquè sembla que el bus se'm quedi més petit.
Entrada Autor: Javi M » 08 feb. 2014, 18:06
En Renfe445 em sembla que es refereix a l'efecte visual que produeix, i no pas amb l'espai real que ocupa. I que sigui només un efecte, no vol dir que no sigui molest.Fran-Ikarus ha escrit:L'espai afectat no és que sigui una enormitat ("tampoco nos la cojamos con papel de fumar", no sé pas com es traduïria). I menys encara en un bus articulat. Em sembla el més petit dels inconvenients, en aquest cas.Renfe445 ha escrit:Per mi és molt molest perquè sembla que el bus se'm quedi més petit.
Entrada Autor: Renfe445 » 08 feb. 2014, 18:44
Sí, això mateix dic, l'efecte visual.👍40Javi M ha escrit:En Renfe445 em sembla que es refereix a l'efecte visual que produeix, i no pas amb l'espai real que ocupa. I que sigui només un efecte, no vol dir que no sigui molest.

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 08 feb. 2014, 19:28
Entrada Autor: Javi M » 08 feb. 2014, 19:56
Aleshores podem canviar les finestres de vidre per unes de xapa, que són més econòmiques i immunes als brètols. Tot i l'efecte claustrofòbic, el bus continuarà essent igual (o més) de segur.Fran-Ikarus ha escrit:L'efecte visual de quelcom que fa semblar més petit el bus, mentre el bus no esdevingui més petit de debó, no té cap mena d'importància.

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 08 feb. 2014, 20:23
Entrada Autor: cesc » 08 feb. 2014, 22:08
Tot el que sigui fer diners fan el que sigui, no m'imaginava que en els busos urbans posessin aquestes maquines (sigui en proves o no)!!!, aixo si, en cap cas afectara el preu del bitllet a la baixa i els seguirán pujant entre un 5% i un 10% cada any com fins ara. Els treuen dels col-legis per posar-los els busos...TramviaBlau ha escrit:Pensava que amb la polèmica que s´havia format amb el tema dels "xuxes" s´havia parat, per això la meva sorpresa al agafar aquest vespre un bus de la línia 7 (Citaro 3027) i trobar-me la famosa maquina......suposo que molts ja la coneixeu però no m´he pogut resistit de fer unes fotos.....
un detall haver posat una paperera....
Pel darrere han posat publicitat de l ´abonament HOLA BCN
Per gustos, els colors.......

Entrada Autor: TramviaBlau » 10 feb. 2014, 12:38
Entrada Autor: Guigui » 10 feb. 2014, 15:16
Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026