Aquí en teniu l' explicació:
http://www.eduardereza.com/ca/blog/
Si algú de l' AMB m' està llegint que sàpiga de desprecio profundament la decissió que han près, i que la app oficial que ells ofereixen no val un pebrot. És tècnicament inferior, menys intuïtiva, consumeix més recursos i és, en general, menys eficient. Es veu d' una hora lluny que la van fer a desgana i a cuita-corrents. Però com que en aquest païs, que ves a saber quin és, la feina ben feta és una raresa, val més gastar-se diners en destruïr el que altres han fet millor en comptes d' invertir-los en millorar allò que és propi. Un fet que, a més, resulta agreujat perquè resulta que l' AMB se suposa que és un ens públic. Ara sabem que per al seu servei de temps d' espera es troba completament subjecta a les decissions de CETRAMSA.
En fi, estic molt enfadat. Tant, que me'n vaig caminant a la feina.







