És possible que el requeriment no sigui vàlid legalment, demanen coses que no crec que tinguin massa sentit, però és clar... Jo sóc un simple informàtic i que m'enviïn això doncs ja espanta. No vull problemes legals de cap mena, per això he procedit a la retirada de l'aplicació directament.
Entenc que fins a cert punt es pugui arribar a considerar que m'aprofito de les dades, ja que l'aplicació mostrava publicitat en una de les pantalles, però si s'haguessin dignat a contactar-me, no hauria tingut cap problema per eliminar-la. Els ingressos eren menyspreables, en cap moment vaig crear l'aplicació pensant en treure'n un profit econòmic, el que em fa realment ràbia és que els 33.000 usuaris que la feien servir de sobte es trobin que ha deixat de funcionar, i sense cap alternativa decent.
wefer ha escrit:Una altra cosa: en comptes de l'error, no pots posar que a tothom li aparegui a l'aplicació que ha estat bloquejada per l'AMB? Ho dic per començar a fer campanya de desprestigi contra aquesta gentussa.
Bé, en els moments inicials apareixia un error, però posteriorment vaig aprofitar les zones de dades dinàmiques dins del que em permetia el sistema per posar-hi un avís (no tenia previst mostrar mai un avís d'aquest tipus). Ara, es veu així:
Jo miraré de parlar dilluns a primera hora amb algun contacte de CETRAMSA (vaig trucar-hi divendres al migdia però em van dir que no hi havia ningú que pogués atendre'm fins dilluns). Us informaré de les novetats que hi hagi, però no espero que rectifiquin fàcilment després d'enviar el requeriment que han enviat.
Adolescent barceloní ha escrit:Clar... Als de CETRAMSA els interessa tenir cada mes la comissió i que els usuaris utilitzin la seva aplicació...
Tinguem en compte que CETRAMSA és una empresa PÚBLICA, dedicada a la informació i promoció del transport públic a l'Àrea Metropolitana. Si fos una empresa privada concessionària, ho podria arribar a entendre, però d'una empresa pública?
Gràcies de nou pel recolzament!
👍0👎0