Algú té fotos dels busos 6015-6030 i 62xx amb els logos Retbus que van portar quan van arribar a TMB?
Gràcies
Hora i data actual: 27 juny 2026, 01:44
Entrada Autor: Henry 030 » 22 nov. 2013, 14:25


Entrada Autor: Albert Llauger » 22 nov. 2013, 20:46

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 23 nov. 2013, 11:09

Entrada Autor: Albert Llauger » 23 nov. 2013, 14:40
Entrada Autor: sag470 » 23 nov. 2013, 15:32
Cap va ser lliurat de Retbus. Tots van ser lliurat en els colors corporatius. TMB va realitzar el prototipus de decoració al 6015 i al 6200, poc després de rebre'ls. Al cap d'uns mesos, li van treure i van entrar al servei a la xarxa convencional.Albert Llauger ha escrit:El que no sé és si només el 6015 va lluir els colors RETBUS o del 6016 al 6030 també van ser lliurats així

Entrada Autor: Albert Llauger » 25 nov. 2013, 21:36
sag470 ha escrit:Cap va ser lliurat de Retbus. Tots van ser lliurat en els colors corporatius. TMB va realitzar el prototipus de decoració al 6015 i al 6200, poc després de rebre'ls. Al cap d'uns mesos, li van treure i van entrar al servei a la xarxa convencional.Albert Llauger ha escrit:El que no sé és si només el 6015 va lluir els colors RETBUS o del 6016 al 6030 també van ser lliurats així

Entrada Autor: raulitinbcn » 25 nov. 2013, 21:46
Si, portava plaques vermelles:Albert Llauger ha escrit:sag470 ha escrit:Cap va ser lliurat de Retbus. Tots van ser lliurat en els colors corporatius. TMB va realitzar el prototipus de decoració al 6015 i al 6200, poc després de rebre'ls. Al cap d'uns mesos, li van treure i van entrar al servei a la xarxa convencional.Albert Llauger ha escrit:El que no sé és si només el 6015 va lluir els colors RETBUS o del 6016 al 6030 també van ser lliurats així
Gràcies per les aclaracions.
El que recordo és haver vist una foto del 6015 amb colors RETBUS i duia matrícula vermella de proves, diria que era a la pàgina web del pla estratègic metropolità.


Entrada Autor: Albert Llauger » 26 nov. 2013, 20:44
Entrada Autor: pau5321 » 27 nov. 2013, 14:53
Els color vaca són un muntatge, referint-se al soroll del motor, que sembla que tingui vaques a dinsAlbert Llauger ha escrit:Sí, aquesta es la foto a la qual em referia, suposo que eren proves prèvies a la posada en marxa de la sèrie. La dels colors "dàlmata o vaca" no la coneixia, és evident que es tracta d'un muntatge.
Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026