El projecte de llei que es tramita al Congrés proposa que tots els usuaris de bicicletes l'hagin de portar fins als 18 anys
http://www.ara.cat/societat/Transit-que ... 96519.html
Hora i data actual: 27 juny 2026, 11:16
Entrada Autor: Guigui » 26 nov. 2013, 22:48
Entrada Autor: sagrering » 27 nov. 2013, 20:52

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 27 nov. 2013, 21:09
+1sagrering ha escrit:Cada persona es libre de hacer con su vida lo que le de la real gana
Entrada Autor: Guigui » 27 nov. 2013, 23:24
Si n'hi pugen dos o tres, multa per incomplir les normes més elementals.sagrering ha escrit:como solucionariais el problema del bicing ??? Que les dejaria el casco el ayuntamiento a los usuarios ?? Y cuando se suben dos o tres personas que ahora esta de moda ?? Que cada uno sea libre de llevarlo o no. Cada persona es libre de hacer con su vida lo que le de la real gana
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 28 nov. 2013, 13:05
Les velocitats que s'assoleixen amb la bicicleta urbana són baixes a diferència de les de motos i automòbils així que en cas d'accident les conseqüències són menys greus.Guigui ha escrit: I si seguíssim allò de "cadascú és lliure de fer què li roti amb la seva vida", no s'hauria d'obligar a dur casc si es va en moto o cinturó si es va en cotxe. Amb això no entro a debatre la idoneiïtat del casc per a ciclistes o el límit d'edat, però sí que cal fer valer arguments més elaborats.
Entrada Autor: sagrering » 28 nov. 2013, 13:26
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 28 nov. 2013, 13:34
Molt d'acord en deixar que cadascú decideixi. La gent que fa footing també pot ensopegar i matar-se i no els obliguem a anar amb casc. Per altra banda les bicis/motocicletes elèctriques són perilloses per qui les condueix si no ho fa protegit i haurien de tenir prohibit circular fora de les calçades ja que poden ferir greument els vianants.sagrering ha escrit:Existen bicicletas urbanas eléctricas, circulando por carriles bicis y aceras de Barcelona que fácilmente alcanzan los 40 km por horas en llano.... La bicicleta, como ya he comentado en algún otro post, es la anarquía rodante personificada. Y sigo con lo mismo. Que cada uno haga con su vida lo que quiera. Yo me pongo casco siempre. Cualquier bordillo te puede romper la cabeza, pero que cada uno haga lo que quiera. Por cierto el Bicing es mas peligroso que la bicicleta propia de cada uno.
Entrada Autor: Euromed » 28 nov. 2013, 21:18
Hola a tothom.sagrering ha escrit:como solucionariais el problema del bicing ??? Que les dejaria el casco el ayuntamiento a los usuarios ?? Y cuando se suben dos o tres personas que ahora esta de moda ?? Que cada uno sea libre de llevarlo o no. Cada persona es libre de hacer con su vida lo que le de la real gana
Entrada Autor: epuig29 » 23 feb. 2014, 14:07
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026