Algú té la manera de solucionar el problema?
Comentar-vos que quan el vaig anar a recollir un senyor em donava 275€, crec que l'hauria d'haver venut.
Hora i data actual: 17 jul. 2026, 23:53
Entrada Autor: xevi » 28 des. 2013, 14:19
Entrada Autor: Javi M » 28 des. 2013, 19:21

Entrada Autor: raulitinbcn » 28 des. 2013, 22:58
Entrada Autor: MZA_1600 » 29 des. 2013, 12:32

Entrada Autor: raulitinbcn » 29 des. 2013, 22:12
De moment, dimarts la miraran, és d'aquest estiu i quasi tot el que tinc de material és d'allà i ja em coneixen. Espero que m'he l'arreglin bé, en tot cas, està en garantia de menys d'un any (llavors ho cobreix el fabricant)Javi M ha escrit:Si la garantia no et cobreix l'avaria i has de pagar, que t'expliquin bé què és el que falla i avisa'm: segurament t'ho puc arreglar jo mateix per un cost molt menor!

Entrada Autor: raulitinbcn » 08 gen. 2014, 21:00
Avui la he recollit i he hagut de pagar 12 euros, que segons ells, es el que els hi han cobrat els d'Electrotren. Li han canviat aixó:raulitinbcn ha escrit:De moment, dimarts la miraran, és d'aquest estiu i quasi tot el que tinc de material és d'allà i ja em coneixen. Espero que m'he l'arreglin bé, en tot cas, està en garantia de menys d'un any (llavors ho cobreix el fabricant)Javi M ha escrit:Si la garantia no et cobreix l'avaria i has de pagar, que t'expliquin bé què és el que falla i avisa'm: segurament t'ho puc arreglar jo mateix per un cost molt menor!

Entrada Autor: Javi M » 09 gen. 2014, 00:22
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026