Algú té la manera de solucionar el problema?
Comentar-vos que quan el vaig anar a recollir un senyor em donava 275€, crec que l'hauria d'haver venut.

De moment, dimarts la miraran, és d'aquest estiu i quasi tot el que tinc de material és d'allà i ja em coneixen. Espero que m'he l'arreglin bé, en tot cas, està en garantia de menys d'un any (llavors ho cobreix el fabricant)Javi M ha escrit:Si la garantia no et cobreix l'avaria i has de pagar, que t'expliquin bé què és el que falla i avisa'm: segurament t'ho puc arreglar jo mateix per un cost molt menor!

Avui la he recollit i he hagut de pagar 12 euros, que segons ells, es el que els hi han cobrat els d'Electrotren. Li han canviat aixó:raulitinbcn ha escrit:De moment, dimarts la miraran, és d'aquest estiu i quasi tot el que tinc de material és d'allà i ja em coneixen. Espero que m'he l'arreglin bé, en tot cas, està en garantia de menys d'un any (llavors ho cobreix el fabricant)Javi M ha escrit:Si la garantia no et cobreix l'avaria i has de pagar, que t'expliquin bé què és el que falla i avisa'm: segurament t'ho puc arreglar jo mateix per un cost molt menor!