Mini Metro
Mini Metro
Actualment es troba en versió alfa un nou joc per a desenvolupar i gestionar xarxes de metro: Mini Metro.
http://dinopoloclub.com/minimetro/
Encara no m'hi he ficat per falta de temps, però si algú ho vol provar o ja ho coneix, endavant amb les vostres impressions.
http://dinopoloclub.com/minimetro/
Encara no m'hi he ficat per falta de temps, però si algú ho vol provar o ja ho coneix, endavant amb les vostres impressions.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Molt adictiu, pero molt!
Tot i que tracta de gestionar línies de metro, també te una mica de Tetris en el sentit de que has de pensar rápid, i un error et pot acabar costant molt car.
Tot i que tracta de gestionar línies de metro, també te una mica de Tetris en el sentit de que has de pensar rápid, i un error et pot acabar costant molt car.
Jo me'l vaig descarregar al veure-ho i també m'hi he enganxat una mica
A la versió fins dimarts sols podies travessar el riu tres vegades i necessitaves ampliació de rang, dimecres el van actualitzar i permet travessar infinitament el riu però els trens van més lents al creuar-lo.
Pel que m'hi he fixat en aquests dies, les estacions rodones aporten a la xarxa moltes figures, per tant si deixes 1 línia sola amb dos o més estacions rodones aïllades (i seguides) has begut oli.
Com que tot el que apareix és aleatori, aconseguir més o menys punts és fa complicat, doncs si tens la mala sort de que apareixen estacions entre les ribes del riu, et farà que les línies vagin més lentes.
Un punt a millorar, es que un cop la xarxa ja pren forma les recompenses haurien d'arribar abans, jo pel general, primer desbloquejo les 5 línies i després agafo cotxes nous, l'increment de passatge a l'estació està bé, però no el veig molt útil, doncs si els trens van en "simple" no podran recollir tantes figures i l'estació i se t'anirà omplint cada cop més ràpid.
El meu record de moment és de 694 figures transportades!

A la versió fins dimarts sols podies travessar el riu tres vegades i necessitaves ampliació de rang, dimecres el van actualitzar i permet travessar infinitament el riu però els trens van més lents al creuar-lo.
Pel que m'hi he fixat en aquests dies, les estacions rodones aporten a la xarxa moltes figures, per tant si deixes 1 línia sola amb dos o més estacions rodones aïllades (i seguides) has begut oli.
Com que tot el que apareix és aleatori, aconseguir més o menys punts és fa complicat, doncs si tens la mala sort de que apareixen estacions entre les ribes del riu, et farà que les línies vagin més lentes.
Un punt a millorar, es que un cop la xarxa ja pren forma les recompenses haurien d'arribar abans, jo pel general, primer desbloquejo les 5 línies i després agafo cotxes nous, l'increment de passatge a l'estació està bé, però no el veig molt útil, doncs si els trens van en "simple" no podran recollir tantes figures i l'estació i se t'anirà omplint cada cop més ràpid.
El meu record de moment és de 694 figures transportades!

El metro de Barcelona amb motoristes!
- genissimon
- N10
- Entrades: 3385
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
[MODE IRONIC ON]
Al llegir el títol del fil (Mini Metro), no he pogut evitar pensar en aquest cotxe:

Que es va comercialitzar com a Austin Mini Metro, abans de dir-se Rover 100.
wikipèdia en anglès
wikipèdia en castellà
[MODE IRONIC OFF]
Salut !!
Al llegir el títol del fil (Mini Metro), no he pogut evitar pensar en aquest cotxe:

Que es va comercialitzar com a Austin Mini Metro, abans de dir-se Rover 100.
wikipèdia en anglès
wikipèdia en castellà
[MODE IRONIC OFF]
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
He estat jugant de nou i m'he enganxat. El meu rècord és de 1118 passatgers 

Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
1098 passatgers durant 51 dies.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3719
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Doncs a mi el que m'ha vingut al cap es el nostre mini-metro, el de debò

La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
2243 passatgers durant 74 dies!
frankrodriguez.net
frankrodriguez.net
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Olé!Guigui ha escrit:

Estaría bien hacer una competición de jugar al Mini Metro, quien tenga el mejor resultado se le invita a una mediana.

frankrodriguez.net
frankrodriguez.net
O Refresco de Cola si es MenorRenfe445 ha escrit:Olé!Guigui ha escrit:![]()
Estaría bien hacer una competición de jugar al Mini Metro, quien tenga el mejor resultado se le invita a una mediana.