Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc. Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Hola a tots,
Ahir vaig provar a accedir a la magnífica web d'en Bernat, però al navegador m'hi apareixia que aquesta web no s'ha trobat.
Us passa a vosaltres o es cosa de la meva connexió ?
Només funciona trenscat.cat. El contingut de la web està guardat a trenscat.com, i aquesta no està accessible.
Carai, totes les webs de transport estan caient... Primer va ser la web d'AutobusesBCN, després la d'Autobuseros4ever (ja restablerta), i ara Trenscat. Carai, quina "casualitat"...👍60
👍0👎0
juanjopuntcat l’ha editat per darrera vegada el dia: 01 abr. 2014, 21:05, en total s’ha editat 1 vegada.
Juanjo Rubio. Enginyer informàtic. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions.
A mi desde ayer solo me va la página inicial, al clicar en cualquier link no me encuentra la página. Además que los links enlazan con direcciones que empiezan con "trenscat.com" y no ".cat"...