Des de fa alguns mesos, l'ARMF està portant a terme la restauració del TER 597-010-8 (ex 9710), en els seus tallers de Pla de Vilanoveta. Des de que el TER va arribar als tallers al novembre de l'any passat, s'ha dut a terme una gran reforma, deixant-lo pràcticament com si fos nou, i amb la reforma ja acabada, ja s'ha pogut moure per els seus propis mitjans. I aquest és el resultat:
Està previst que el TER s'utilitzi per al futur tren turístic Translozoya, que comunicarà Madrid amb la serra del nord de la Comunitat, entre Chamartín i Robregordo, utilitzant el traçat de la línia del Directo Madrid-Aranda-Burgos.
El TER 9710, de nou a la vida
Quin tren tan meravellós!
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
No se si es el millor fil. Pero a Ingeniero Jacobacci hi ha en estat de marxa un TER 597 ex- REnfe. Actualment no presta servei pero en els properes setmanes o mesos tornara a fer el traject Ingeniero Jacobacci Bariloche.
El motor ha sigut "trucat" a un Scania.
El motor ha sigut "trucat" a un Scania.