Com he dit en el fòrum privat, demà vaig a Garraf i m'agradaria saber si les màquines validadores funcionen en aquesta estació o en cas contrari la tornada la tindré que fer "per la cara" a no ser de que passi un revisor (molt estrany a la R2 sud).
Agrairé les vostres respostes.



