Brutal agresión racista
en el Metro de
Barcelona
Los Mossos d'Esquadra investigan los hechos
contra un joven de rasgos orientales tras la
publicación en Youtube del vídeo del ataque
Hora i data actual: 25 juny 2026, 12:19
Entrada Autor: metring » 29 juny 2014, 15:27
Entrada Autor: Renfe445 » 29 juny 2014, 15:50
Entrada Autor: Renfe451 » 29 juny 2014, 20:39
No ho és. En aquest article del directe.cat teniu la info: http://www.directe.cat/noticia/356224/a ... -barcelonaRenfe445 ha escrit:A veure si és el mateix individu que va atacar a una noia en una 213 dels FGC...
Entrada Autor: wefer » 30 juny 2014, 09:31

Entrada Autor: UT440_132M » 30 juny 2014, 13:14
Entrada Autor: metring » 30 juny 2014, 14:18

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 30 juny 2014, 14:21

Entrada Autor: Albert Llauger » 30 juny 2014, 14:37
Entrada Autor: Guigui » 30 juny 2014, 14:50
Que no ho sabeu? "Per la seva seguretat, aquesta estació està dotada de càmeres de videovigilància."👍35Albert Llauger ha escrit:Ón eren els agents de seguretat?

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 30 juny 2014, 14:52
Entrada Autor: wefer » 30 juny 2014, 14:54
Imagina't si són útils les càmeres pels usuaris del metro si no poden ni protegir-se a elles mateixes!!!Adolescent barceloní ha escrit:Càmeres que, almenys a Trinitat Nova, són trencades o grafitejades sovint...
Entrada Autor: El LLOP » 30 juny 2014, 15:23
1) Al metro de Barcelona viatja cada dia, un milió i mig de persones. Es IMPOSSIBLE veure-ho tot.wefer ha escrit:Com sempre, la "seguretat" de TMB no va servir per a res ja que no hi havia ningú de seguretat a prop i les càmeres dels trens i de les estacions no se les mira ningú. Aquest cas s'ha sabut perquè els babaus de l'agressió ho van penjar a Internet, però estic segur que n'hi ha dotzenes o centenars que queden impunes.
Permetem que et pregunti; i tu que vas fer? et vas limitar a esperar a que arribés fins a vosaltres sense fer res mes? vas trucar a l'intèrfon que et posa en contacte amb el motorista? Vas trucar al botó SOS que hi ha a totes les andanes? Al departament de seguretat tenen monitors i telèfons, no boles de cristall per saber quan passaran les coses. No esperem que sempre siguin els altres a treure'ns dels problemes, i mes sense avisar-los, encara que en tinguin l'obligació.Albert Llauger ha escrit: Jo ja estic fins els nassos de trobar-me amb individus molests o fins i tot perillosos al metro, dijous passat anava amb dues amigues a la L2 entre Sagrada Família i Pompeu Fabra i hi havia un personatge ebri insultant i molestant a la gent, com que a Artigues/Sant Adrià ens vam quedar gairebé sols a l'últim cotxe, el subjecte va venir a molestar i tocar les meves amigues i a insultar-me i amenaçar-me. Menys mal que va baixar a Gorg perquè si arriba a seguir crec que acabo a l'hospital amb la cara trencada.
Entrada Autor: metring » 30 juny 2014, 15:26
Aleshores, si no es pot veure tot ni en temps real, quin sentit té el missatge constant per megafonia sobre que "per seguretat, les càmeres..."?El LLOP ha escrit:Permeteu-me un altre punt de vista:
1) Al metro de Barcelona viatja cada dia, un milió i mig de persones. Es IMPOSSIBLE veure-ho tot.wefer ha escrit:Com sempre, la "seguretat" de TMB no va servir per a res ja que no hi havia ningú de seguretat a prop i les càmeres dels trens i de les estacions no se les mira ningú. Aquest cas s'ha sabut perquè els babaus de l'agressió ho van penjar a Internet, però estic segur que n'hi ha dotzenes o centenars que queden impunes.
2) les càmeres dels trens (a excepció dels 500) no es poden veure en temps real. Son útils perquè graven el que passa a dins dels trens i es poden fer servir com a prova en cas de judici.
👍65
Entrada Autor: Adolescent barceloní » 30 juny 2014, 15:49
Entrada Autor: metring » 30 juny 2014, 15:50
No ho diu explícitament, però és un missatge ambigu que ho pot donar a entendre. A què es refereix doncs, amb lo de "per la seva seguretat"?👍65El LLOP ha escrit:Irreal? no veig perquè. El missatge diu: per la seva seguretat, aquesta estació està dotada de càmeres de video-vigilància. No diu: el gravarem i segur, segur, segur que no li passarà res. Aleshores si que seria irreal, a més d'una falàcia.
Entrada Autor: Miquel » 30 juny 2014, 15:57
Au va... Entre poc i massa.Adolescent barceloní ha escrit:Jo crec que evitaré el metro sempre que pugui...
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026