He aconseguit una reunió la setmana que ve amb l'Alcalde, el Regidor de Mobilitat i el Tècnic de l'Ajuntament per tal de presentar-les-hi. Abans, però, m'agradaria demanar-vos opinió sobre el meu recull. També admeto tota mena de correccions gramaticals o d'estil lingüístic i gràfic.
Aquest és l'enllaç a Google Drive on podeu visualitzar els PDFs.
Gràcies per endavant a qui s'ho vulgui llegir i compartir les seves impressions.

