Els fets van passar al gener, quan un comboi va haver de quedar aturat a l'Ametlla de Mar degut a un incendi en el primer vagó
La denunciant sosté que hi va poder haver negligència contra la seguretat ciutadana
http://www.naciodigital.cat/delcamp/ebr ... metlla/mar


