S'instaurarà a la parada de metro del Passeig de Gràcia per estalviar un 5% de recursos
http://www.ara.cat/barcelona/Prova-pilo ... 81302.html
Hora i data actual: 25 juny 2026, 12:22
Entrada Autor: Guigui » 06 ago. 2014, 13:04
Entrada Autor: Renfe445 » 06 ago. 2014, 18:03
I per què no ho han fet abans?👍40ARA ha escrit:Prova pilot pionera per estalviar energia al metro
S'instaurarà a la parada de metro del Passeig de Gràcia per estalviar un 5% de recursos
http://www.ara.cat/barcelona/Prova-pilo ... 81302.html
Entrada Autor: oriolp13 » 06 ago. 2014, 19:24
?????Renfe445 ha escrit:I per què no ho han fet abans?ARA ha escrit:Prova pilot pionera per estalviar energia al metro
S'instaurarà a la parada de metro del Passeig de Gràcia per estalviar un 5% de recursos
http://www.ara.cat/barcelona/Prova-pilo ... 81302.html

Entrada Autor: gatvell » 06 ago. 2014, 19:55
Entrada Autor: Renfe445 » 06 ago. 2014, 19:59
Entrada Autor: Sokjo » 06 ago. 2014, 20:39
Entrada Autor: albe6 » 06 ago. 2014, 22:19

Entrada Autor: gatvell » 06 ago. 2014, 23:17
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026