El jove suma una vuitantena d'actes vandàlics com ratllar vidres, fer forats a les parets, inundar estacions o trencar equips d'emergència
http://www.ara.cat/societat/Barcelona-T ... 80445.html
Hora i data actual: 25 juny 2026, 12:21
Entrada Autor: Guigui » 20 ago. 2014, 23:30
Entrada Autor: Renfe445 » 21 ago. 2014, 00:05
Entrada Autor: Guigui » 21 ago. 2014, 00:17
A l'article enllaçat, diu l'edat de l'individu: 25 anys.👍35Renfe445 ha escrit:I si és menor d'edat, ja sabem, els seus pares ho paguen.
Entrada Autor: cesc » 21 ago. 2014, 14:40
Renfe445 ha escrit:I si és menor d'edat, ja sabem, els seus pares ho paguen.
Però com coi es pot divertir així un individu?!
Entrada Autor: Renfe445 » 21 ago. 2014, 15:40
Ja, però no el podia llegir correctament en el meu "mòbil".👍40Guigui ha escrit:A l'article enllaçat, diu l'edat de l'individu: 25 anys.Renfe445 ha escrit:I si és menor d'edat, ja sabem, els seus pares ho paguen.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026