El nou pla de qualitat de l'aire inclou 166 actuacions en 40 municipis del Barcelonès, Baix Llobregat, Vallès Occidental i Vallès Oriental
http://www.ara.cat/societat/transport-c ... 78499.html
Hora i data actual: 25 juny 2026, 02:01
Entrada Autor: Guigui » 23 set. 2014, 23:46

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 24 set. 2014, 08:11

Entrada Autor: gatvell » 24 set. 2014, 15:46

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 24 set. 2014, 17:38

Entrada Autor: gatvell » 24 set. 2014, 20:01
Entrada Autor: awe » 27 set. 2014, 10:46
Entrada Autor: m.h.t. » 15 set. 2017, 17:41
Entrada Autor: Renfe445 » 15 set. 2017, 21:48
Entrada Autor: m.h.t. » 21 nov. 2017, 22:15
Entrada Autor: Renfe445 » 21 nov. 2017, 22:31
A los que nunca hemos tenido coche porque toda la vida utilizamos el transporte público nos tendrían que dar una T-MEGAverda, transporte público gratis para siempre.m.h.t. ha escrit:Això sí, els que sempre hem usat el Transport Públic, a seguir pagant religiosament.![]()

Entrada Autor: UT440_132M » 22 nov. 2017, 00:07

Entrada Autor: UT440_132M » 22 nov. 2017, 00:22
Entrada Autor: oriolp13 » 22 nov. 2017, 01:12
El problema és que avui en dia és difícil controlar el viatger regular. Amb les noves targetes intel·ligents (tipus NFC contactless com la T-Mobilitat) s'haurien de poder implementar tarifes molt més flexibles (segons ús, episodi contaminació, dia i hora), com es fa a moltes altres ciutats del món.UT440_132M ha escrit:Disculpa doncs, per entendre-ho malament. Igualment, trobo que també s'hauria d'incentivar a qui utilitza a diari el transport públic, independentment de si desballesta un vehicle, o no. Incentivar sobretot a la gent que ha d'utilitzar el cotxe per força, perquè el deixi, i canviï d'hàbits.
Entrada Autor: albert28 » 03 des. 2017, 12:03
Això no entenc, vols favorir el us del transport en dies d'alta contaminació però no permets usar-lo fins aeroport, molt lògic....Reforç del transport públic
En les situacions d’episodi d’alta contaminació per NO2, es reforçarà el transport públic per oferir la màxima capacitat operativa.
A la primera corona s’incrementarà la capacitat tant al metro com als busos urbans i metropolitans i al tramvia. Als corredors radials cap a l’àrea de Barcelona s’augmentarà la capacitat dels serveis troncals en hora punta i s’ampliarà l’oferta en hora vall, es garantirà la circulació fluïda en els carrils bus i bus-vao i es gestionarà la distribució de passatgers a l’interior dels trens amb personal d’informació i orientació.
Als municipis de la Regió Metropolitana de Barcelona amb forta mobilitat cap a Barcelona, les mesures aniran encaminades al reforç de les línies d’aportació cap a les estacions, donar la màxima prioritat als autobusos, evitar l’inici d’obres o poda d’arbrat i gestionar l’aparcament a prop de les estacions ferroviàries.
A Rodalies de Catalunya s’ampliarà l’hora punta fins a les 11 hores a les línies R1 i R4. L’anàlisi de la resta de corredors conclou que en aquests moments hi ha capacitat a la resta de línies per donar servei a un increment de la demanda.
http://rodalies.gencat.cat/ca/actualitat/TAire👍40Títol de transport multipersonal i horari de dos viatges integrats amb dret a transbordament.
Es podrà utilitzar el mateix dia de la primera validació.
Només és vàlid els dies de restricció de trànsit per contaminació i fins que s'acabi el servei.
Disponible a les 6 zones.
El seu preu és el de dos viatges d’una T-10 aplicant un descompte del 10%.
No és vàlid a les estacions de metro Aeroport T1 i Aeroport T2 de la línia L9 Sud.
Entrada Autor: oriolp13 » 03 des. 2017, 19:25
I el descompte, bastant vergonyós...Això vol dir, que si l'episodi es de dos dies, i deixes el cotxe dos dies a casa, 17,91€ et costen aquests dos dies el bitllet (en el cas d'una zona). més car que anant els dos dies en cotxe...albert28 ha escrit:Això no entenc, vols favorir el us del transport en dies d'alta contaminació però no permets usar-lo fins aeroport, molt lògic....Reforç del transport públic
En les situacions d’episodi d’alta contaminació per NO2, es reforçarà el transport públic per oferir la màxima capacitat operativa.
A la primera corona s’incrementarà la capacitat tant al metro com als busos urbans i metropolitans i al tramvia. Als corredors radials cap a l’àrea de Barcelona s’augmentarà la capacitat dels serveis troncals en hora punta i s’ampliarà l’oferta en hora vall, es garantirà la circulació fluïda en els carrils bus i bus-vao i es gestionarà la distribució de passatgers a l’interior dels trens amb personal d’informació i orientació.
Als municipis de la Regió Metropolitana de Barcelona amb forta mobilitat cap a Barcelona, les mesures aniran encaminades al reforç de les línies d’aportació cap a les estacions, donar la màxima prioritat als autobusos, evitar l’inici d’obres o poda d’arbrat i gestionar l’aparcament a prop de les estacions ferroviàries.
A Rodalies de Catalunya s’ampliarà l’hora punta fins a les 11 hores a les línies R1 i R4. L’anàlisi de la resta de corredors conclou que en aquests moments hi ha capacitat a la resta de línies per donar servei a un increment de la demanda.![]()
http://rodalies.gencat.cat/ca/actualitat/TAireTítol de transport multipersonal i horari de dos viatges integrats amb dret a transbordament.
Es podrà utilitzar el mateix dia de la primera validació.
Només és vàlid els dies de restricció de trànsit per contaminació i fins que s'acabi el servei.
Disponible a les 6 zones.
El seu preu és el de dos viatges d’una T-10 aplicant un descompte del 10%.
No és vàlid a les estacions de metro Aeroport T1 i Aeroport T2 de la línia L9 Sud.
Entrada Autor: fgc113 » 03 des. 2017, 21:17
Com? Són 2,48 € (que seran 2,50) els dos dies, perquè cada viatge valdrà el mateix que un viatge de T-10.oriolp13 ha escrit: I el descompte, bastant vergonyós...Això vol dir, que si l'episodi es de dos dies, i deixes el cotxe dos dies a casa, 17,91€ et costen aquests dos dies el bitllet (en el cas d'una zona). més car que anant els dos dies en cotxe...
Torna a “Transport en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026