He vist un parell de cops l'anomenat Shop-Pink bus del Passeig de Gràcia. És un autobus de color rosa, amb publicitat diversa, i que pel que sembla puja pel Passeig de Gràcia portant shoppers... Avui l'he vist per la Rambla i m'he pogut fixar que l'explota TCC. L'autobus té per dintre una decoració com la de l'antic Tomb-bus (tauletes amb làmpares), i per la matrícula , ja té uns anyets : potser és un ex portbus o fins i tot ex-Tomb-Bus. El que no he pogut esbrinar és si es tracta d'un servei regular. Algú en sap alguna cosa?
Shop Pink Bus
Shop Pink Bus
Hola,
He vist un parell de cops l'anomenat Shop-Pink bus del Passeig de Gràcia. És un autobus de color rosa, amb publicitat diversa, i que pel que sembla puja pel Passeig de Gràcia portant shoppers... Avui l'he vist per la Rambla i m'he pogut fixar que l'explota TCC. L'autobus té per dintre una decoració com la de l'antic Tomb-bus (tauletes amb làmpares), i per la matrícula , ja té uns anyets : potser és un ex portbus o fins i tot ex-Tomb-Bus. El que no he pogut esbrinar és si es tracta d'un servei regular. Algú en sap alguna cosa?
He vist un parell de cops l'anomenat Shop-Pink bus del Passeig de Gràcia. És un autobus de color rosa, amb publicitat diversa, i que pel que sembla puja pel Passeig de Gràcia portant shoppers... Avui l'he vist per la Rambla i m'he pogut fixar que l'explota TCC. L'autobus té per dintre una decoració com la de l'antic Tomb-bus (tauletes amb làmpares), i per la matrícula , ja té uns anyets : potser és un ex portbus o fins i tot ex-Tomb-Bus. El que no he pogut esbrinar és si es tracta d'un servei regular. Algú en sap alguna cosa?
- Adolescent barceloní
- N9

- Entrades: 2400
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Penedès
- Contacta:
Aquí se'n parla:WMD626 ha escrit:Hola,
He vist un parell de cops l'anomenat Shop-Pink bus del Passeig de Gràcia. És un autobus de color rosa, amb publicitat diversa, i que pel que sembla puja pel Passeig de Gràcia portant shoppers... Avui l'he vist per la Rambla i m'he pogut fixar que l'explota TCC. L'autobus té per dintre una decoració com la de l'antic Tomb-bus (tauletes amb làmpares), i per la matrícula , ja té uns anyets : potser és un ex portbus o fins i tot ex-Tomb-Bus. El que no he pogut esbrinar és si es tracta d'un servei regular. Algú en sap alguna cosa?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

