A l'edició digital de l'esmentat diari (no enllaçable) hi ha una notícia, amb data d'ahir, titulada "Barcelona se apunta a las carreras clandestinas de bicis". Em sembla interessant, així que amb aquesta dada la podeu trobar.
El cas és que al reportatge televisiu també hi havia una persona d'Amics de la Bici, ara no sé si la mateixa que l'Albert Garcia que esmenta l'article o una altra, però en tot cas dient en essència el mateix, que venia a dir que "només era una ghimkana i no suposava cap perill extra". A la vista de les imatges del video, jutgin vostès mateixos...




