La gran novetat será el "Barcelona Classic Night", la reproducció d'una típica zona urbana barcelonina ambientada als anys 50-60 (veure nota):
http://www.autoretro.es/pdf/nota_3.pdf
En alguna imatge de la simulació de l'espai he vist un autobús (un Routemaster), la qual cosa em fa pensar que, en el muntatge real, i si es manté el bus, possiblement s'hagin adreçat a TMB, i hi sigui o bé l'Aclo, o bé el Chausson. Veurem!

