També preveu obligar els qui van a peu a passar controls d'alcoholèmia si cometen alguna infracció. El Consell d'Estat demana a la DGT que s'ho repensi i l'avisa que pot prohibir córrer i fins i tot anar a bodes o festes populars
http://www.ara.cat/societat/Direccio-Ge ... 71412.html

