FGC presenta "Turistren"
El president d'FGC, Enric Ticó, juntament amb el director de l'Agència Catalana de Turisme, Xavier Espasa, presentaran el dimecres 15 d’abril "Turistren", el nou projecte per a potenciar l’oferta de lleure associada a la xarxa de Ferrocarrils i donar a conèixer les diferents possibilitats turístiques i lúdiques que ofereix el viatge amb tren.
L'acte tindrà lloc, a les 11.30h, al Centre de Documentació i Exposició Albert Vilalta (seu corporativa d'FGC, carrer dels Vergós, 44).
15-04-2015 11.30 | Centre de Documentació i Exposicó Albert Vilalta (Seu d'FGC, carrer dels Vergós, 44) | Barcelona (Barcelona) | Barcelona
El president d'FGC, Enric Ticó, juntament amb el director de l'Agència Catalana de Turisme, Xavier Espasa, presentaran el dimecres 15 d’abril "Turistren", el nou projecte per a potenciar l’oferta de lleure associada a la xarxa de Ferrocarrils i donar a conèixer les diferents possibilitats turístiques i lúdiques que ofereix el viatge amb tren.
