Per exemple la brutícia als trens cada vegada és més impresentable. Alguns trens fan realment fàstic de la quantitat de porqueria que acumulen externament i ja no se sap ni de quin color són. Fa fàstic fins i tot pitjar el botó d'obertura de les portes per si se't queda enganxat el dit.
Els baixos dels trens van plens de grafits i sembla que ja ningú es preocupa d'esborrar-los. Les finestres ratllades o pintades, cada vegada són més habituals.
A les estacions les pintades s'hi passen dies i dies abans no passa algú a netejar-les.
En quant a la seguretat... vull pensar que ara els policies/vigilants van d'incògnit, perquè si no hi van significa que no hi ha cap mena de seguretat enlloc ja que la presència de personal és gairebé nul·la.
Bàsicament utilitzo la L1 i és de la que millor puc parlar.
És una sensació meva o també us hi heu trobat?





