Es a dir, l'ATM i Renfe fan una mena de peatge entre zona 1 i zona 2 molt evident a nivell tarifari, després els augments tampoc deixen de ser al meu parer abusius pel simple fet de canviar de zona quan es fa servir el mateix transport.
Al meu parer s'hauria de revisar les tarifes de adalt a abaix i unificar el sistema de zones, ja que renfe lo que es zona 1 (exemple aeroport i montgat... segons A.T.M, per ells es zona 2...).
Que en penseu?
https://drive.google.com/file/d/0B2vsJU ... sp=sharing




