Opinions transport públic bus Vic
Publicat: 13 maig 2015, 19:04
Hola Catalans/es!!
Necessito el vostre ajut. Estic fent una feina de recerca sobre el transport urbà de Vic i necessitaria vàries opinions al respecte de ciutadans de Vic.
Què us sembla?
Em podeu ajudar?
Només necessito saber si us agrada, si l'utilitzeu i com el milloràrieu....
Des de ja, mil gràcies!
Ana
Necessito el vostre ajut. Estic fent una feina de recerca sobre el transport urbà de Vic i necessitaria vàries opinions al respecte de ciutadans de Vic.
Què us sembla?
Em podeu ajudar?
Només necessito saber si us agrada, si l'utilitzeu i com el milloràrieu....
Des de ja, mil gràcies!
Ana